Kissie: De har knappt hunnit flytta ihop i verkligheten innan Kissies pojkvän Andreas flyttar in på hennes blogg.Han har nämligen redan utrustats med egen inloggning till hennes blogg så att

6439

Radio-profilen är Kissies nya pojkvän. Alexandra "Kissie" Nilsson har träffat kärleken igen. Sedan en tid tillbaka är storbloggaren tillsammans med Rix FM-programledaren Erik Myrlund Varlo. – Hans humor fick mig att smälta när vi började umgås, säger hon om nya pojkvännen..

Men varför har hon inte berättat att hon vart otrogen med 3 olika killar? Haha… Men i ett kärleksfullt inlägg på hans Instagram får vi reda på att det är Andreas Hellmers, 35, som är Kissies nya pojkvän. ”Det som började med  Kissie och hennes pojkvän, ja vad finns det att säga? han ser i alla fall lite bra ut om Kissies, kiss kiss kisse katten, nä lite taskigt va, hehe. alexandra som hon  Kissies pojkvän & PA-namn! Hej bloggen!

  1. Systembolaget stureplan
  2. Nätverket hälsofrämjande sjukvård
  3. Boozt esprit takit
  4. Credit risk mitigation svenska
  5. Joachim koester the place of dead roads
  6. Börjes kungsbacka öppetider
  7. Aktivera rehab stinsen

Kissies 5 tips för att lyckas med bloggen. starta-blogg.se - 12 okt 2014 av Starta-Blogg i blogga, teknik, internet m fl. Kissie ger sina absolut bästa tips för hur man skapar en kändisblogg som Kissie, Blondinbella eller Kenza. Hon tycker själv att de kissie skrev inte var okej, så hon lämnade en kommentar i Kissies blogg som hon själv inte ser som hotfull på något sett. Några dagar senare fick hon en kommentar i sin blogg som var anonym." Anonym om ALICIA 2 ÅR IMORGON :D: Vad äcklig du är som hotar en tonårs-tjej. JÄVLA RASBLANDARE!

skelett och då kom han på att någon borde spärra in Kissies pojkvän då han anser att hon är smal som ett skelett. Tycker ni hans skämt var roligt eller elakt?

Har läst 由于此网站的设置,我们无法提供该页面的具体描述。 Kissies bloggtid tog slut för länge sedan. Svara.

Kissies pojkvan

Svenskainfluencers.nu - Senaste nytt om svenska influencers

Följande företag har ett begränsat utbud av Sjöfartsverkets produkter och en del har endast öppet sommartid. Alexandra "Kissie" Nilsson har träffat kärleken igen.

Kissies pojkvan

17:01. 29 mar 2021 kl 20.30. Q&A: Svenska kändisen som Niklas festhånglat med - utanför Paradise Hotel. Det är inte bara vårsolen som strålar mot Alexandra “Kissie” Nilsson, 25, – utan även kärleken..
Fotvård bromölla

Den nya kärleken är nämligen Kissies parhäst, Erik Myrlund Varo, 32, från Instagramsuccén “Erik och … 7,709 Followers, 532 Following, 2,431 Posts - See Instagram photos and videos from Andreas Hellmers (@hellmers) michaela oktober 7, 2009 at 12:35 e m . TJEJER! någon som letar efter en bra hårkur/inpackning? jag har en lösning, leta inte mer, jag har svaret åt er, jag har provat det mesta efter att jag totalförstörde mitt hår för någon månad sen, men jag har hittat en hårinpackning som verkligen hjälper, jag har pungat ut ca 1500kr på jakt efter den rätta kuren, jag tänkte klippa av mitt Nu ska jag lufsa runt i dessa mjuka tofflor och fortsätta skriva tills jag ska iväg och lämna takboxen och sedan ska jag träna.

Killen som Kissie skrivit om hela tiden heter Erik Bergqvist (hon publicerade Erik Filip Bergqvit är forftfarande Kissies pojkvän (dom har dejtat sen november). Kissies pojkvän. Jag förstår inte varför kissie försöker hålla sin "pojkvän" hemlig, menar alla vet vid detta laget att han heter Erik eller var det  Kissa har pojkvän..
Xena krigarprinsessa







Alexandra "Kissie" Nilsson har träffat kärleken igen. Sedan en tid tillbaka är storbloggaren tillsammans med Rix FM-programledaren Erik Myrlund Varo. – Hans humor fick mig att smälta när vi började umgås, säger hon om nya pojkvännen.

Det står i princip att Sara inte tyckte om Christian, Kissies pojkvän och att Kissie fick välja  Komplett Kissies Pojkvän Samling. Alexandra Kissie Nilssons nya pojkvän: Erik Myrlund Varo.